AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

AIEC Avustralya Eğitim Merkezi Avustralya’ya göç edenler için yerleşme bilgileri

Avustralya’ya göç etme kararınızı kutlarız. Bu kararınızın sizin için hayırlı olmasını ve yeni ülkenizde mutlu bir yaşam dileriz.Avustralya’nın çeşitlilik içeren toplumu. Avustralya, birçok kültürel, etnik, dilsel ve dinsel kökenden insanları kapsayan hoşgörülü ve çeşitlilik içeren bir toplumdur. Avustralyalılar dünyanın dört köşesinden gelmiştir. Avustralyalıların yaklaşık yüzde 45’i ya yurt dışında doğmuştur veya annesi ya da babası yurt dışında doğmuştur.

Daha fazla bilgi: Gümrük ve Karantina, Para ve bankacılık, Ulaşım, Konut, Okullar, Avustralya’da hayat pahalılığı, Sosyal güvenlik, Çocuklu ailelere yardım, Sağlık, Özel Sağlık Sigortası, Avustralya’da iş bulma, Avustralya’da vergi, Göçmen Yerleşim Hizmetleri, Eğitim, Çalışma, Yazılı ve Söz Avustralya Eğitim Tercümanlık Servisi (TIS National) ve İşyeri İlişkileri Bakanlığı (DEEWR) İngilizce programları ve Avustralya yurttaşlığı.

AIEC QUEST Avustralya Eğitim Merkezi Macaristan ve Avustralya, Sn. Andrew Smith.

No Responses to “AIEC Avustralya Eğitim Merkezi Avustralya’ya göç edenler için yerleşme bilgileri”

Leave a Reply

