AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

AIEC QUEST Eğitim Avustralya’da Hakkında Bilgi, yaşam, Dil Kurs, Lisans, Master ve Vize Danışmanlık Queensland, Sydney, Perth, Melbourne

Avustralya’da Eğitim ve Yaşam Rehberi.

Öğrenci Vizesine sahip olanlar, yarıyıl öğrenim süresi içerisinde haftada 20 saat, tatillerde ise full-time olarak çalışabilirler. Yaş sınırı aranmaz ve eğitim geçmişi ne olursa olsun herkese açıktır.

CRICOS Ingilizce Dil Eğitimi Okullari, Mesleki Eğitim Enstitüleri TAFE (VET) ve Üniversiteleri kapsayan Avustralya Nitelikler Çerçevesi, kredi transferine olanak sağlar. Örneğin, geçmis mesleki deneyim, staj eğitimi ve alınmış dersleri akreditasyona tabi tutar ve tescil eder.

En fazla ilgi gören kurslar arasında, IELTS’e hazırlık için İngilizce, VET “kariyer trening” pazarlama kurslari yaninda, (SOL) Yetenek ve Meslek Onay Listesi VET geçiş kursları arasında ahçılık, bahçıvanlık, duvarcılık, otomotiv/motor makinistliği, hemşirelik vb. sayilabilir. Ayrıca Avustralya diploma ve sertifika programlarına evinizden de hazırlanabilirsiniz

Ortaklar:

William Angliss Institute of TAFE Melbourne Victoria eyaletine bagli Melbourne sehrindeki William Angliss TAFE Enstitusu, Australya’nin Turizm ve Otel yoneticiligi, Perakende Satış gibi alanlarda mesleki egitim ve universite diploma programlari sunan egitim kuruluslari arasinda lider konumdadir. Egitim programina parali ve parasiz staj olanaklari da dahildir. CRICOS Code: 01505M.

ETI WA TAFE Education & Training International Bati Avustralya’nin Perth, dil kurs, IELTS, üniversite hazırlık, ön lisans, trening, meslek lisans ve diploma. CRICOS 00020J

Impact English College Dil Kursu Melbourne uluslararası öğrenciler için yoğun İngilizce dil kurslarının öncüsüdür. ELICOS. İngilizce bizim uzmanlık alanımızdır. CRICOS: 02995B

Think Education Group Sydney & Brisbane.

Daha fazla bilgi Avustralya hakkında, başvuru, bedava danışmanlık, vize, öğrenci yurdu filan, Sn Andrew Smith, AIEC QUEST Avustralya Eğitim Merkezi’den.

No Responses to “AIEC QUEST Eğitim Avustralya’da Hakkında Bilgi, yaşam, Dil Kurs, Lisans, Master ve Vize Danışmanlık Queensland, Sydney, Perth, Melbourne”

Leave a Reply

