AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

Avustralya Eğitim Fuar Eğitim Avustralya’da Danışmanlık Dil Kurs Staj Lisans Diploma Master

AIEC QUEST Avustralya Uluslararası Eğitim Merkezi okul ve vize başvuru ücretsiz danışmanlık, öğrenim görmek için başvuran adayların özel enstitülere ve devlet kurumlarına yerleştirilmeleri işlemlerinde yardımcı olur.

Avustralyalı profesyonel ve uzman eğitim danışmanlığı için AIEC QUEST ve Inlingua İstanbul 2012 ile buluşuyor.

Andrew Smith Melbourne konumundan Avustralya ve uluslararası eğitim ve eğitim de dahil olmak üzere 15 yılı aşkın tecrübeye sahiptir:

  • Victoria Üniversitesi Melbourne Eğitim Yüksek Lisans Araştırma Tezi “Uluslararası Eğitim: Uluslararası Öğrenciler Deneyimi”.
  • AQF TAFE Sertifika IV İşyeri Eğitim ve Değerlendirme.
  • RSA Cambridge Sertifikası TEFLA Godmer House Oxford Yabancı Dil olarak İngilizce öğretin.
  • Lisans İşletme Yönetimi Charles Sturt University.
  • RMIT Üniversitesi Melbourne öğretim görevlisi.
  • Türkiye’de IDP için pazar araştırması.
  • International House dil merkezi İstanbul kurulması.
  • IDP Budapest Orta Avrupa’nın eğitim.
  • AIEC QUEST Macaristan Orta Avrupa ve Türkiye’de kurulması
  • Stott’s College Melbourne iş derece profesyonel ve akademik iletişimin geliştirilmesi ve öğretim.
  • Resmi Turizm Avustralya “Aussie Uzmanı”.

Sn.Hasan Metin IntentEdu Yurdışı Eğitim Danışmanlık: İstanbul

  • Eğitim Sertifikası, İstanbul Üniversitesi
  • Edebiyat fakültesi mezunu Yönetim, İstanbul Üniversitesi
  • Lisans Diploma Felsefe Boğaziçi Üniversitesi
  • Yüksek Lisans Felsefe İstanbul Üniversitesi
  • Yüksek Lisans M.B.A Yönetim Fatih Üniversitesi
  • Doktora Yönetim Fatih Üniversitesi,
  • Öğretmen, Tuna Lisesi, İstanbul
  • Grant ve İletişim yöneticisi, Paterson Charter Okulu, New Jersey / ABD
  • Reasürans, specal Riskler ve Kredi Sigortası Bölümü, Uzman, Eureko Sigorta A.Ş., İstanbul
  • Hissedarlar, Metinler Sigorta, İstanbul
  • Sahibi ve Danışman Intent Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, İstanbul                              


  • Öğrenci vizesi ile çalışma hakkı
  • Mezuniyet sonrası 2-4 yıl çalışma izni
  • Sürekli İkamet potansiyelli eğitim
  • Her şehirde indirim ve burs olanakları
  • Ücretli ve ücretsiz staj ( Turizm)
  • Dil Kurs & Demi Pair/Work/Internship
  • Genel İngilizce (haftalık AUD170’den)
  • Lise
  • Eğitim turları
  • Meslek Diploma
  • Üniversiteye hazırlık
  • Ön Lisans Kredit Transfer
  • Lisans tamamlama
  • Dönemlik yurtdışı Eğitim
  • Lisans Diploma
  • Yüksek lisans – sertifika – diploma
  • Master Doktora
  • Vize yardım
  • Yerleştirme


Avustralya Dil Kurs, Meslek ve Yüksek Eğitim Ortaklar:

No Responses to “Avustralya Eğitim Fuar Eğitim Avustralya’da Danışmanlık Dil Kurs Staj Lisans Diploma Master”

Leave a Reply

