AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

Esnaf Teknik Meslek Eğitim Trening Melbourne ANIBT

Australian Institute of Business & Technology Esnaf & Meslek Eğitim Melbourne.

Diploma veya Advanced Diploma yeterlilik seviyesi, Australian National Institute of Business & Teknoloji Melbourne ANIBT okuyan öğrenciler Ulusal Akredite Sertifika III kazanacaktır.

Temel mesleki alanlarda çalışma mevcuttur: Elektroteknik, İşletme, Yönetim, Soğutma ve Hava – Klima, Konukseverlik ve İngilizce dil.

ANIBT kadar gerçekleştirilen tüm dersler Victoria Yeterlilik Kurumu tarafından akredite edilmiştir ve ulusal Avustralya Yeterlilik Eğitim Çerçevesi (AQTF) içinde kaydedilmektedir.

Bu öğrencilerin göçmenlik uygulamaları için “İş Hazır Testi” için başvuruda sağlar.

Daha fazla bilgi Sn. Andrew Smith AIEC QUEST Avustralya Uluslararası Eğitim Merkezi, Avrupa

No Responses to “Esnaf Teknik Meslek Eğitim Trening Melbourne ANIBT”

Leave a Reply

