AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

Avustralya’da Eğitim Çalışması Beceri Noksanları Göçmenlik

Avustralya’da Eğitim Çalışması Beceri Noksanları Göçmenlik

Avustralya göç Nitelikli Meslek Listesi (SOL) ANZSCO meslekler:Bilgi Teknolojisi, Mühendislik, Tıp, Sağlık Bilimleri ve Hemşirelik, Muhasebe, Öğretmenler, Tıbbi Laboratuar, Uçak Bakım, Motor Mekanik, Çilingir, Duvarcı, taş ustası, Marangoz, Boyacı, tesisatçı, Katı Sıvacı, Duvar ve Zemin fayans ustası, Klima ve Soğutma Mekanik Elektronik Cihazlar Ticaret İşçi, Elektronik Enstrüman Esnaf İşçi, Diş Teknisyeni.

“Clarius İnsan Kaynakları” göre meslekler beceri sıkıntısı
:Makine ve Üretim Teknisyeni, Aşçılar, Otomotiv Teknisyenler, Kuaförler, Gıda Teknikeri, Bilgisayar Profesyonelleri ve Ağaç İşçileri.Avustralya öğrenci ve göçmenlik vizesi hakkında daha fazla bilgi için Göçmenlik ve Vatandaşlık DIAC web sitesinin Bölümü bakın.MyFuture Avustralya Eğitim, Çalışma ve Kariyer Kaynakları.Avustralya işgal açıklamaları için “İş Outlook” web sitesi.

Facebook Avustralya Eğitim İş Residency.

AIEC QUEST Avustralya Uluslararası Eğitim Merkezi Vize Göçmen Stajlar İstihdam.

No Responses to “Avustralya’da Eğitim Çalışması Beceri Noksanları Göçmenlik”

Leave a Reply

