AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

Avrupa’da Budapeşte Üniversitesi Eğitim

Macaristan’ın sistemli eğitim politikası sayesinde her yıl daha fazla öğrenci Macaristan’a okumaya gelmektedir. Diğer Batı ülkelerinden farklı olarak başlangıç daha çok kolaylaştırılıp teşvik edildiğinden 40’tan fazla milletten öğrenci Macar üniversitelerine devam etmekte. Macaristan’da devlet üniversiteleri kadar özel üniversite de mevcuttur.

Budapeşte'de Dil Kursu ve Üniversite Hazırlık

Duna College Budapest

Güvenli, ucuz, kaliteli yaşam tarzı ve İngilizce ile uluslararası eğitim.

İngilizce kursu ve üniversiteye hazırlık.

  • Bilimleri Öncesi Tıp Tarım, Tıp ve Bilim.
  • Teknik Bilimler Ön Mühendislik Saf bilim ve Mühendislik.
  • Beşeri Bilimler ve Sanat Bilimleri Öncesi İktisat İşletme, Yönetim, Hukuk, Sanat, Dil çalışmaları ve Turizm.
  • İngiliz Dili
  • Grafik ve Resim Sanat Diploması
  • İç Tasarım Sanat Diploması.

No Responses to “Avrupa’da Budapeşte Üniversitesi Eğitim”

Leave a Reply

