AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

Avustralya Göçmenlik Nitelikli Meslek Listesi

Avustralya bir göçmen ülkesidir. Nüfus artış hızı yavaş (%1.3) ve yaşlıların aktif nüfus içindeki oranı giderek arttığından, işgücü açığını yerel kaynaklardan karşılamayan Avustralya’da genç işgücüne olan gereksinim her geçen yıl daha da artmaktadır.

Göçmen alımı programı, Avustralya ekonomisine katkı verebilecek nitelikli göçmenleri hedef almaktadır. Bu program çerçevesinde ülkeye alınacak göçmenlerin 18-45 yaş arası genç, mesleğinde iş deneyimi ve yeterli İngilizce bilgisine sahip olmaları istenmektedir.

Göçmen alım programı; nitelikli göçmen alımı ve aile birleştirmesi yoluyla göçmen alımı olmak üzere iki kola ayrılmaktadır.

3 Responses to “Avustralya Göçmenlik Nitelikli Meslek Listesi”

  1. Merhaba elektrik teknisyenim ozel bir sirkette calisiyorum nasil gidebilirim avusturalyaya evliyim oki cocugum var yas yirmiyedi

  2. merhaba.ben bülent çakır. 42 yaşındayım.orta derece ingilizcem var.evli ve 2 cocuk babasıyım. 20 senedir torna tesviye işiyle ugraşıyorum kendi şirketim var saray san mak sanayi ldt şti.ayrıca inşaat teknisyeniyim 3000 metre karelik konut yaptım.inşaat sektörüylede cok yakın calışmalarım vardır. 6 ay amerikada kaldım .göçmen olarak avusturalyaya gidebilirmiyim.saygılarımla.


Leave a Reply

