AIEC Australian International Education Centre Budapest Europe
AIEC Budapest news about international education, study, student, travel and SEO marketing news for Australia, Europe and Turkey.

Avustralya’da Eğitim İngilizce Dil Kursu Melbourne Sydney Perth Queensland

Avustralya’da Eğitim İngilizce Dil Kursu Melbourne Perth Sidney Brisbane – Genel Akademik Üniversiteye Hazırlık IELTS Cambridge Cafe Barista

Avustralya Dil Okullarında İngilizce Öğrenin

Avustralya dil okulları verdiği eğitim kalitesi ve sağladığı imkânlarla yabancı dil öğrenmek isteyenler için adeta bir cennet haline geliyor. Ülkenin doğayla bütünleşik halde olması, yabancı dil eğitimi almaya gelenler için ayrı olarak bir artı. Avustralya yabancı dil eğitimi almak isteyen kişi sayısının her geçtiğimiz gün artmasının sebebi olarak bunlar gösterilebilir. Tabii ki bunların yanında Avustralya dil okulları, maddi olarak da eğitim görmek isteyenler için avantajlar sağlıyor. Avustralya dil okulları diğer yabancı dil eğitimi veren ülkelere göre çok daha ucuzdur ve Avustralya’da yaşamak gerçekten kalitelidir. Yaşam standartları da eğitim seviyesi kadar üst düzey olan Avustralya ağırlıklı olarak uzun süre eğitim görecek kişiler tarafından tercih ediliyor.

Avustralya’nın eğitim standartları anlatmakla bitmeyecek seviyede. Dünya çapında kabul gören dil okullarına sahip olan Avustralya geleceğe yatırım olarak gidilebilecek bir ülke olması olarak da dikkatleri üzerine çekiyor. Eğitim aldığınız süre boyunca sizlere oldukça fazla imkândan yararlanma imkanı sunuluyor ve isteğinize göre kalacağınız yerler şekilleniyor.

Avustralya dil okulları veya üniversite eğitimi görürken aile yanında kalarak pratik yapma imkânınız vardır. İsteğinize göre başka yerlerde kalma imkânınız yine size kalmıştır.

Avustralya’da nerede kalabilirim?

Yaklaşık olarak haftalık 100-200 dolar arası değişen konaklama imkânları Avustralya’da eğitim görenler için sunuluyor. Amerika ve diğer ülkelere göre daha düşük bir ücret olmasına rağmen, kalite olarak aynı seviyede yer alıyor.

Avustralya’da hayat

Avustralya’da yaşayan nüfus sayısı oldukça azdır. Bununla birlikte ekonomik olarak refah düzeyi yüksektir. Amerika ve İngiltere’ye kıyasla çok daha ucuza yaşamanız mümkündür.  Doğal güzellikleri olarak da harika bir hayat sunan Avustralya’da güzel vakit geçirmeniz kaçınılmaz olacaktır.

Aynı zamanda Avustralya, eğitim gördüğünüz süre boyunca size yaklaşık olarak haftada 20 saat boyunca çalışma imkânı sağlıyor. Haftalık 20 saat çalışarak kolayca konaklama ihtiyaçlarını giderebilir ve rahat bir hayat yaşayabilirsiniz.

Avustralya’da kalacağınız süre boyunca eğer kültürlerini de öğrenmek istiyorsanız Avustralyalı ailelerin yanınızda kalmanız sizler için avantaj sağlayacaktır. Avustralya dil okullarında eğitim görürken aynı zamanda tarihleri hakkında da birçok bilgiyi öğrenmeniz mümkün olacaktır.

Avustralya dil okulu fiyatları

Avustralya dil okulu fiyatları diğer ülkelere göre ucuzluğuyla öğrencilerin tercihi oluyor. Avustralya dil okulu fiyatlarının ekonomik olması, verdiği eğitim düzeyini düşürmüyor. Aksine hayat standartlarının yüksek olması ve ucuz hayat imkânlarıyla birlikte gelen eğitim bütçesi bu fiyatları belirleyen en büyük unsur. Avustralya dil okulu fiyatları tüm ülkelerde olduğu gibi eğitim göreceğiniz şehre göre değişiklik göstermektedir. Fakat en yüksek fiyatı bile bazı ülkelere göre gayet ekonomik eğitim fırsatları sunuyor. Avustralya, yaşam kalitesi bir yana suç oranı en düşük ülkeler sıralamasında baş sıralarda yer alıyor. Ülke nüfusunun da düşük olması, yurtdışından gelen öğrencileri rahatlıkla kabul etme imkânı sağlıyor Avustralya’ya.

Avustralya dil okulu fiyatları ortalama olarak nedir?

Avustralya dil okulları, daha çok uzun süreli dil eğitimi görmek isteyenlerin tercihi olarak ön plana çıkıyor ve Avustralya dil okulları fiyatları söylediğimiz gibi eğitim göreceğiniz şehirlere göre farklılık göstermektedir. Avustralya’da dil eğitimi almak istiyorsanız en az 12 haftalık bir dil eğitimi sürecinden geçiyorsunuz.

Fiyatlar ortalama olarak en az (12 haftalık) eğitim süresi için 3000 Avustralya Doları ve en fazla (42 hafta) için 10.500 Avustralya Doları arası değişkenlik göstermektedir.

Avustralya’da eğitim süreniz yine seçeceğiniz okula göre haftalık 20 saat ve 25 saat arasında değişkenlik gösteriyor. Bu saatlere ekstra olarak da eğitim alabiliyorsanız.

Avustralya’da rahat edebilir miyim?

İklimi neredeyse her mevsim sıcak olan Avustralya’ya iklim açısından uyum sağlamanız çok uzun sürmeyecektir. Bu iklimin getirdiği en büyük avantaj ise Avustralya’da yılın hemen her ayı istediğiniz doğal güzelliğe ziyaretler yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra ülkede aktif olan spor faaliyetlerine, eğitim aldığınız süre boyunca katılma imkânınız vardır.

Avustralya’da eğitim almanın bir diğer avantajı da insanlarının sıcakkanlı ve yardımsever olmasıdır. Avustralyalı insanlar, yurtdışından dil eğitimi için gelen öğrencilere oldukça yardımcı olmaktadır.

Ayrıca konaklama imkânları olarak yine ekonomik çözümler sunan Avustralya dil okulları, sizi isteğinize göre bir yerleşim imkânı sunuyor. İster Avustralyalı ailelerin yanında isterseniz de otel veya pansiyonlarda kalabiliyorsunuz. Bunları fiyatı ise ortalama olarak 200-220 Avustralya Doları olarak değişkenlik gösteriyor.

Dil Kursu Avustralya Melbourne, Sydney, Brisbane, Queensland ve Perth Genel, IELTS, Cambridge, akademik ve barista cafe İngiliz dili kursları veya okullar tıklayın

No Responses to “Avustralya’da Eğitim İngilizce Dil Kursu Melbourne Sydney Perth Queensland”

Leave a Reply

